poniedziałek, 27 stycznia 2014

Testowanie kaszek mleczo-ryżowych Nestle

                                      zdjęcie ze strony http://www.dziecko.nestle.pl/

Każdy z nas posiadając małe dziecko i przechodząc na "normalne" żywienie dziecka zastanawia się jakie produkty wybrać. Większość żywności posiada jakieś wady, przede wszystkim GMO i konserwanty. Dodatkowo czasami brakuje czasu na gotowanie dwóch obiadów -  dla rodziców i dla dziecka. W związku z tym wybieramy gotowe produkty, które zostały stworzone specjalnie pod kątem wieku dziecka. Miałam możliwość przetestowania wielu produktów z tej serii, w tym kaszki. 

Moim faworytem kaszek dla dzieci są kaszki Nestle mleczno - ryżowe o smaku malinowym i bananowym. Moje dzieci uwielbiają ich smak. Pomimo, że wyrosły już z wieku niemowlęcego kilka razy w tygodniu proszą mnie o zrobienie ich ulubionej "kaszuni". Muszę w związku z tym zawsze mieć zapas kaszki. Pomimo, że moje dzieci są alergikami - mają skazę białkową, podawanie kaszki nie powoduje występowanie wysypki na skórze i swędzenia tak jak w przypadku innych rodzajów kaszek. Kolejnym faktem mojego wyboru jest cena i dostępne promocje kaszek Nestle, dzięki czemu wiem, że kupuje dobry produkt w rewelacyjnej cenie.

Myślę, że warto wybierać produkty zdrowe, smakujące dzieciom oraz w korzystnych cenach. Dzięki temu suma korzyści gwarantuje zadowolenie oraz nie nadwyręża kosztów.
Warto analizować produkty przed zakupem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz