poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hity marki własnej marketów PAMPERSY

Osoby mające wybór pomiędzy marką własną sklepu, a produktem znany, często kupowanym i reklamowanym, mając odpowiednie środki finansowe wybierają znane produkty. Ale czasami zdarza się sytuacja, że brakuje czegoś co lubimy i szukamy czegoś co polubimy. Moja osoba stanęła przed takim faktem. Sytuacja dotyczyła pieluch dla dzieci. Moje ukochane Huggies zniknęły z półek wszystkich sklepów, gdzie nie sprawdzam nigdzie nie ma. Wiec czas na testy, po przygodach z córką i pieluchami marek własnych z hipermarketów i dyskontów nie chciałam testować. Jednak moje zakupy mają zawsze dwa wyznaczniki: wysoka jakość i niska cena. Znane marki tylko w przypadku promocji spełniają te warunki. Ale pewnego razu w Tesco miała być promocja na Pampersa, ale nie było :( I co w związku z tym jak w domu mam 3 sztuki i nie ma innych promocji.... Tanie pieluchy Loves Baby Ultra Dry Tesco. Raz kozie śmierć cena niska, kupuję jedną paczkę, mam nadzieję, że synek przeżyje. Po powrocie do domu rozpakowuję pieluchy... test... zaskoczenie.... Bardzo podobne do mojej ukochanej marki, elastyczne delikatna powłoczka itp. Teraz czas na test organoleptyczny, młody wraca z przedszkola, zmiana pampersa, dostaje pełną butelkę wody... pije do dna. Jeszce tylko kolacja oraz dużo owoców. Po 4 godzinach chodzenia w "pampku" skutki: nie przecieka, pupa itp. nie odparzone, pampers nie ciągnie w dół, rzepy nie pękły i mocno się trzymają. Hura... Satysfakcja, mam produkt na miarę potrzeb mojego dziecka. A na koniec ciekawostka, pomimo niskiej ceny pieluch, co jakiś czas są promocje i zawsze można kupić je kilka złotych taniej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz