poniedziałek, 27 stycznia 2014

Porównanie szczoteczka tradycyjna czy elektryczna

                                              zdjęcie ze strony http://www.trnd.com/

Piękny uśmiech kluczem do sukcesu. Każdy z nas używa codziennie, przynajmniej dwa razy dziennie szczoteczki do zębów. Przyzwyczajeni do tradycyjnej szczoteczki, nawet nie rozważamy zmiany swoich przyzwyczajeń. Ja również nie zastanawiałam się nad taką zmianą, do czasu kiedy dostałam się do projektu testowania szczoteczki Oral-b Proffesional Care 500. Wcześniej ceny szczoteczek elektrycznych i końcówek, które powinno się wymieniać co 3 miesiące mnie przerażało. Ale podjęłam wyzwanie ambasadora Braun.

Testuję szczoteczkę od ponad roku i jestem bardzo zadowolona z przełamania stereotypu zwykłej szczoteczki. Zalety produktu są nieprzeciętne, ponieważ szczoteczka sygnalizuje czas mycia, nalot i kamień nazębny to przeszłość i dzięki temu moje wizyty w tym zakresie u dentysty nie są konieczne. Dodatkowo dla osoby, która nie jest obyta z techniką prawidłowego mycia zębów używanie szczoteczki elektrycznej jest znakomita. Wystarczy tylko nie ominąć żadnego "ząbka", a efekt jest jak w przypadku profesjonalistów. Działanie past wybielających jest również bardziej widoczna,a ilość pasty używanej przy cyklu mycia zębów to wielkość ziarna grochu. 

Najtrudniejszym problemem mycia zębów dotyczy dzieci, które z jednej strony chcą być samodzielne, a z drugiej strony ciężko jest dopilnować, aby dziecko za każdym razem dokładnie umyło własne ząbki. Dzięki szczoteczce elektrycznej mycie zębów to dla dzieci nie tylko zabawa, ale również zachowanie właściwej higieny jamy ustnej.

Warto, więc zastanowić się nad wymianą swojej tradycyjnej szczoteczki na odrobinę techniki w postaci szczoteczki elektrycznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz