poniedziałek, 27 stycznia 2014

Pokój dla Księżniczki

Moją pasją jest projektowanie wnętrz, jednak na razie nie miałam szansy na wykorzystanie swoich pomysłów i inspiracji, które napotkałam w internecie. Niedługo będę miała ku temu okazje projektując własne cztery kąty. Będzie to dla mnie wyzwanie jednak postanowiłam, że musi mi się to udać. Zadanie będzie o tyle skomplikowane, iż mam okrojony budżet, ale dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych. Na początku zacznę od przedstawienia inspiracji, które podbiły moje serce. Dziś zaczynam od pokoju dla dziewczynki. 

Małe Księżniczki to najtrudniejsza grupa, która chce żyć we własnej bajce pełnej różu, fioletu i bieli, z baldachimami i meblami dla Barbi. Oto kilka przykładów fajnych aranżacji pokoju dla dziewczynki:




Piękne stylizacje pokoju dla dziewczynki, może ogromnym nakładem pracy i upartym poszukiwaniem elementów uda mi się stworzyć fajną stylizację, którą później zamieszczę na moim blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz