poniedziałek, 27 stycznia 2014

Testowanie kapsułki piorące Vizir


Dziś dostałam dziwny telefon o 7.15, normalnie nikt do mnie nie dzwoni o tej porze :) Okazało się, że kurier ma dla mnie przesyłkę, więc telefon był optymistyczny. Paczka przyjdzie. W takim razie czekam na kolejny produkt do przetestowania. Tym razem sprawdzę jak działają kapsułki piorące Vizir.


O godzinie 9.00 kolejny telefon, kurier już dotarł więc odbieram paczkę, otwieram i widzę zawartość: dwa pudełka po 15 kapsułek, ulotki i przewodniki ambasadora. Super :) Na dzisiaj planowałam pranie, pełen brudownik, więc zabrałam się do segregacji. Dziś kolej na białe pranie. Więc wrzucam kapsułkę na dno bębna jak nakazuje instrukcja, dopełniam białymi ubraniami, płyn do płukania, pralka na 40 stopni, start i czekam na efekty. Za jakąś godzinę trzydzieści minut będzie ocena. Później opiszę moją opinię.



Teraz trochę teorii umieszczonej w przewodniku:

- skoncentrowany środek piorący w płynie zamknięty w małej kapsułce,
- produkt dla perfekcyjnych pań domu, mam na pełen etat i kobiet biznesu,
- cechy szczególne: wydajność - jednak kapsułka, nie trzeba dozować ilości ani miarką, ani na oko, uniwersalność - można używać do białych tkanin i do kolorów, inteligentne rozwiązania - nie pozostawia osadów, rozpuszczalna otoczka ok 1 minuty nawet w 30 stopniach, łatwe w użyciu - bez dozowania, ryzyka rozlania lub użycia zbyt dużej ilości detergentu, łatwe przechowywanie - ładne i wąskie opakowanie, nie zajmuje dużo miejsca na półce i w torbie zakupowej,
- trzy warianty kapsułek: Original Fresh - odpowiednik tradycyjnego Viziru, zapach i biel, Fresh Flower - świeży zapach i doskonała czystość, Sensitive Clothes - dla osób o wrażliwej skórze, nie powoduje podrażnień,
- ŚRODKI OSTROŻNOŚCI: nie przecinamy kapsułki, nie ściskamy, nie przebijamy i nie przegryzamy kapsułki, nie stosować do prania delikatnych tkanin, nie używać do prania ręcznego, nie pozwalać dzieciom bawić się kapsułkami piorącymi, przechowywać poza zasięgiem dzieci, nie pozostawiać otwartego pudełka, nie pozostawiać kapsułek poza pudełkiem.


Na efekty czekamy.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz