poniedziałek, 3 lutego 2014

Kolory w białej kuchni - zieleń

Był już post odnośnie białej kuchni przełamanej kolorowymi elementami, dla przełamania monotonni. A co jeżeli ktoś wymarzy sobie idealnie białą kuchnie: od podłogi, przez ściany po sufit? Można wtedy wykorzystać ulubiony kolor do wypełnienia całej przestrzeni. Na początek skupię się na zielonych elementach wyposażenia kuchni. Zielony może być czajnik, toster, robot kuchenny, naczynia, przyprawy, albo zawsze możemy stworzyć mały ogródek z przyprawami na swoim kuchennym oknie. Ale kolor zielony ma wiele odcieni. Na początek trochę limonki i mięty....




Do wyboru mamy jeszcze inną barwę bardziej intensywną i głębszą barwę zieleni, oraz elementy mnie krzykliwe. Takie zestawienie skrajności koloru, również będzie idealnie wyglądało w naszych kuchniach.


1 komentarz:

  1. Kuchnia w każdym domu jest na swój sposób funkcjonalna. Ja i moje przyjaciółki przede wszystkim chętnie przebywamy w kuchni i często takie spotkania się w tym pomieszczaniu odbywają. W ostatnim czasie udało mi się kupić nowiutki toster do kuchni https://duka.com/pl/agd/tostery i dosłownie od jutra chcę go zacząć używać. Wydaje mi się, że nie jest ważny tak wygląd kuchni jak jej wyposażenie w urządzenia kuchenne.

    OdpowiedzUsuń