środa, 29 kwietnia 2015

Knorr Rozkosze Podniebienia

Gorący Kubek Knorr Rozkosze Podniebienia to kompozycje inspirowane najmodniejszymi smakami z restauracyjnych menu. Wśród wariantów znajdziesz idealnie kremową Pomidorową z mascarpone i bazylią, aromatyczny Krem z grzybów z boczkiem     i mascarpone, gładki Krem z dyni ze śmietaną i szczypiorkiem, orientalną Tajską kurczakową z kokosem oraz wykwintny Krem A’la Dijon z boczkiem. W parze z wyjątkowymi składnikami takimi jak dynia, kokos i borowiki idą niezwykle aromatyczne i wyraziste przyprawy: imbir, kardamon, bazylia czy pieprz cayenne. Szefowie kuchni Knorr zadbali również o nadzwyczajnie kremową konsystencję – dodając, zależnie od wariantu, mascarpone lub śmietankę.

Przetestowany zestaw był fantastycznym doznaniem smakowym dla mnie i osób z mojego otoczenia. Osobiście urzekł mnie smak Tajski oraz Krem A’la Dijon z boczkiem. Sycąca przekąska i doskonale dobrane składniki sprawiły, że zakochałam się w tych smakach i nie tylko ja :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz